maanantai 3. heinäkuuta 2017

New beginning

Kun yli neljä vuotta sitten kirjoitin entisen blogini viimeiseksi jääneen postauksen otsikoksi "Baby, don't forget my name", ei mulla ollut aavistustakaan siitä, että nämä sanat merkitsisivät muutakin, kuin yhtä säettä Ellie Gouldingin kappaleessa.

Mulla ei ollut aavistustakaan, että se postaus jäisi viimeiseksi. Moni jäi asiaa ihmettelemään, syynä oli yksinkertaisesti ajan ja kiinnostuksen puute: niin tyypillistä, kun kyseessä olen minä 😅. Mutta tässä sitä taas ollaan, neljän vuoden jälkeen. Tuntuu etten oo se sama ihminen enää ollenkaan. Viimeksihän mä taisin olla kunnon DIY-hippi, joka jakoi ohjeita nokkosteen ja seesaminsiemen-kasvonaamion valmistukseen, mutta ehkä ne ei oo enää niin ajankohtaisia juttuja mun elämässä. Nokkosteen ostan suoraan kaupasta ja kasvonaamiot myös (hyi, Meiju 16-v olis nyt järkyttynyt! Pls sanokaa että muillakin on ollut tällasii hippi-vaiheita elämässä).



En oikein tiedä mistä aloittaisin. Rekisteröityneet lukijat ainakin Bloggerin kautta ovat näköjään kuluneen neljän vuoden aikana pudonneet reilusti yli puolella, ja suurin osa ei varmastikaan tunne/muista mua ollenkaan, joten ehkä kerron vähän itsestäni ja siitä, mitä ajattelin tähän blogiin jakaa. Hankalaa sinänsä kun en tiedä suoraa vastausta kumpaankaan, mutta ehkä ne tässä ajan mittaan tulee selviämään.


Eli olen Meiju, 22-vuotias nykyään vaasalainen viestinnän opiskelija Vaasan yliopistossa (hassua miten sitä alkaakin määrittelemään koko identiteettiään sen perusteella mitä opiskelee, olenhan mä oikeasti paljon muutakin, vaikkapa kahvinjuoja, puhelinaddikti, eläintenystävä tai mitä ikinä. Mut eihän ne niin hienolta kuulosta saatika merkitse meidän yhteiskunnalle mitään, mutta se onkin asia erikseen). Lukion jälkeen kävin hotelli-, ravintola- ja catering-alan perustutkinnon, ja siitä seurauksena työskentelenkin hotellissa vastaanottovirkailijana. Mä tykkään hyvästä ruoasta, kavereista, mun perheestä ja poikaystävästä, juhlimisesta, kesästä, mun puhelimesta, auringosta, lenkkeilystä, luonnosta, matkustelusta, eläimistä, kahvista, kuntosalista, valokuvaamisesta ja Netflixistä. Nothing too special siis mutta ihan tarpeeks pitämään mut onnellisena.


En tiedä yhtään, mitä mun on tarkoitus tällä blogilla nyt tehdä. Oon kaksoshoroskoopille tyypilliseen tapaan tuuliviiri, joka kyllästyy turhauttavankin nopeasti eikä osaa tehdä päätöksiä, joten todennäköisesti täällä tulee olemaan asioita ihan laidasta laitaan, vaihtelevalla tahdilla. Feel free to follow. 💕


Ps. En oikeen tiennyt, että mitä kuvia mä olisin tältä neljän vuoden ajalta tähän valinnut, niin laitoin sitten vähän kaikkea (minäminäminä). Kertokaa mulle mitä te haluatte nähdä tai lukea niin minäpä sitten mahdollisuuksien mukaan toteutan. 😊




💕: Meiju

2 kommenttia:

  1. Olisi kiva, jos tekisit postauksen siitä, millasta on opiskella viestintää tai yleensä yliopisto-opiskelusta? Itsellä välivuosi alkamassa ja vielä mietin, mihin sitä sitten keväällä hakisi (ellei jopa syksyllä jos sopiva koulu löytyisi) :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ehdotuksesta! On itseasiassa tällainen jo suunnitteilla :)

      Poista